Wednesday, March 9, 2011

8 Mart

Dun Kadinlar Gunu idi, bir sey yoktu buralarda,ya da ben gormedim ne bir toplanma, ne bir gosteri..
ZAten Hk de boyle idi, sadece para yapilan sehirler bunlar,sosyal konular belli bir kismi ilgilendiriyor, herkesi degil ki o aslinda ilgilenmesi gerekenler de ilgilenmiyorlar mevzuyla.
Bence ici bos bir gun zaten, yok siddet onlensin, yok milletvekili sayimiz arttirilsin.. Turkiye'de milletvekili olacak olanlar kim, ust gelir grubuna mensup kadinlar, sonucta bu gunde anilmasi,dertlerine derman olunmasi gereken kadinlar degil, onlar yine ortalarda olmayacaklar..Bu ablalar, milletvekili olup, muhtemelen sik dursun,vitrin olsun diye belki biri ikisi bakanliga getirilecek, digerleriyse parti baskaninin sozunden cikmadan evet-hayir diyecekler sadece..Bir kadin milletvekili vardi, bayram kutlamalari icin gonderdigi karta parti baskaninin fotograflarini bastirmisti, bir tanesi de Beren Saat'in psikopat oldugunu ya da oalcagini iddia etmisti Fatmagul'un sucu ne ,dizisi nedeniyle.. Cok var boyleleri, o yuzden kadinlar da erkeklesiyor siyasette, hemcinslerini falan dusunecek halleri kalmiyor.

Eee geriye ne kaldi, egitim,egitim egitim..Tek cikar yol bu..Kafasi aydinlanan, ogrenen kadin talepkar olacak, isteklerinin pesinden gidecek.10 cocuk dogurmayacak. Belki ilk kusak zorlanacak ama kusaklar gectikce sartlar da degisecek. Erkekler, babalar ,abiler bunu bildiklerinden belki pek cok kadin hic egitim sansi bulamiyor yurdumda.
Ben de ancak burada ahkam kesiyorum tabii.

No comments: