Sunday, February 7, 2010

Pozitif Dusunce



Bugun her zaman mutlu olmaya calisan,iyi hisseden bir arkadasimin verdigi kitabi bitirdim,Tuesdays with Mori,Mitch Albom, hani su "Cennete Karsilacaginiz 5 Kisi" yi de yazan..Aslinda severim kitaplarini okumayi citir cerez tadinda,oku iyi hisset,iyi insan olacagim diye soz ver,aslinda hersey ne guzel,ne kolay dusunmeye basla.Iyiydi,yani cerezlik iyiydi ama ben herseyin o kadar kolay olmayacagini bilecek kadar buyudum, ya da gercekciyim belki de karamsarim.Sen beni sev ,ben seni hersey cok kolay ,guzel olsun, tamam da oluyor mu,ya gidenler,yitenler,hayal kirikliklari..Insan hic mi kaderine isyan etmez, hic mi sikayet etmez,hic mi daha fazla istemez.Kitapta bir cumle vardi "love each other or perish" birbirinizi sevin ya da olun gibi bir sey.Ben herkesi sevmek te istemiyorum ki, bazilarina tanimadan gicik oluyorum, ya da cekemiyorum ya da gulunc buluyorum,sanirim bana uymadi, bunu gece de anladim ve gecenin bir yarisi kotu,asi sef Anthony Bourdain okumaya devam ettim,Yasasin Asiler dedim biricik yakisikli,karizmatik,farkli sefi okurken,hayati eglenceli kiliyorlar.

4 comments:

hirondelle said...

tuesdays with mori eğer kronik bir hastalıktan kaybettiğiniz bir yakınınız varsa pek olulu şeyler çağrıştırmıyor. ama anthony bourdain her zaman bir numaradır.

Iforev said...

Haklisiniz, hastalik surecini yasayanlarin yakinlari icin ne soylenirse soylensin olumlu olmak bir yana kotu hatiralari cagristirmistir sanirim,pardon!

hirondelle said...

ama özür dileyecek birşey yok ki burada...

Iforev said...

Cok yuzeysel ele aldigim icin, bazilari hersey konusunda cok hassas olabiliyor,olasi bir yanlis anlamaya mahal vermemek icin:-)