Friday, February 5, 2010

Evde Tek Basina


Tum haftaici gunleri disarida gecirdigimden olsa gerek,evde oturmak istedim bugun.
Calistigim zamanlarda da hafta sonundan ziyade hafta ici disari cikabilmeyi ya da evde kalabilmeyi severdim, belki bir nevi tepki.Hafta ici sabahin 8'inde sokaklarda dolasabilmek uyuk mutluluktu,hele bir de hava guzelse,piril piril gunesli bahar sabahiysa.
Bugunlerde az yemenin de etkisiyle ki yemek icin dogmus oldugumdan zor gunler bunlar, tum gece yemek bloglarini karistiriyor,resimlere bakip yalanip yalanip hircinlasiyorum sonrasinda da.Bugun,kolay gorunen bir tarifi denedim, bakalim netice ne olacak,basarili olursa fotografini cekip koyacagim bloga.Yillardir hep duyup,yeyip,bakip ama hic kullanmadigim kedi dili biskuvileri kullandim, bir de muhtesem bogurtlenler.
Bogurtlenler hem gorunusleri, hem tatlari nese veriyor bana..Cok iyi hissediyorum, gerci kavun ve karpuz, ve sayabilecegim daha onlarca sey.
Yillardir hayalim olan restoran endustrisinde bir isi hala bulabilmis degilim, ya da en azindan egitimini alacagim bir yeri ama pes etmek yok,yas 50 de olsa aramaya devam.Aldigim ekmek yapimi kurslarinin anilari bile beni yillarca oyalayip,mutlu edebilir,bir de pratige dokebilsem anilarimi keske.

No comments: