Wednesday, February 9, 2011

hafta 2 ya da 3

Ev tamam, her ne kadar henuz tasinilmadiysa,isin buyugu duruyorsa da ,bir isi bitirmenin,gidecek yerini bilmenin hafifligi var uzerimde.Muhtemelen pazartesi,tasinma gunu bu kadar hafif olmayacagim..

Gunluk aktivite, unuttuklarimi tekrarlama anlaminda kursumu da buldum.
Dun seviyemi belirlemek icin test yapan kisiyle gorusurken,Japonca konusmak,daha dogrusu konusmaya calismak ne kadar uzun zamandir kendimi bir sey icin sikmadigimi,disipline etmedigimi hatirlatti bana.Evet,her zaman siki kurallar altinda olmak iyi degil ama bazen cok rahat olmak ta iyi degil,yetersizlik hissi veriyor,en azindan ben de ki etkisi bu.Her ne kadar ileri seviyede baslayacak ta olsam,kitap defter acip calismak gerek simdi, en azindan duraklamadan okumayi tekrar hatirlamak biraz zaman alacak. Dun kitabi okurken,A. nin Tokyo'da benimle dalga gectigi gunleri hatirladim,"yeni okula baslayan cocuklar gibi heceleyerek her seyi okumaya calisiyorsun "demisti, ee-ree-be-taaa diye okuyan bendim dun yine.

Gun asiri yuruyorum, oraya buraya,suraya her yere yuruyorum, keyif aliyorum, belki hersey cok yeni oldugu icin.

Facebook ile olan baglantimi kestim, her ne kadar hesabimi kapatmadiysam da cok ciddi bir sekilde, mesaj gelmedigi surece,sadece mesaji okuyup cevap yazmak disinda FB'ye bakmayacagim artik.Gereksiz yere zaman oldurmek, normalde selamlasmayi birak,birbirinizden hoslanmadigimiz insanlarla,iletisimde olmak beni mutlu etmiyor,aksine canimi sikiyordu.Zaten es,dost akrabayi tarikat hepsi Fb'de , bir sey yazacaksin,aman o gomesin,annemin kuzeni de burada simdi o gorurse bu resmi ne dusunur, yazdiklarimdan soyle mi sonuc cikarir ..gibi kuruntularla bogusmak yerine olayi toptan bitirmek en iyisi geldi bana.Ha,daha genis yurekli olsam, bu kadar gereksiz hassas olmasan belki takmazdim ama boylesi en iyisi.

Hava isindi burada,iyi ki..Ilk hafta ki perisan havanin ustune ilac gibi geldi.

No comments: