Tuesday, February 22, 2011

Cirque du Soleil

Istanbul'da Cirque du Soleil gecici de olsa sov yapacakmis,A. gidecek,gunlerdir 56 Lira veriyorum,beklentim cok yuksek,iyi degilse senden tahsil ederim diyor.Bence herkes,iddiali olacak ama hemen hemen herkes bu sirki begenir.Ilk izledigimde ki,Zed,idi izledigim,buyulenmistim.Masal dunyasinda Alice olmustum sanki.O salondan cikmak, masaldan cikmak,buyunun bozulmasi demekti,o yuzden oylece kalakaldim yerimde ruya bitmesin diye..Istanbul'da varsa es,dost akrabalariniz herkes gitsin gorsun bence bu sovu,kesinlikle tavsiye ederim.Ha ben biletin ucretine neler yaparim ,cok daha mutlu olurum diyorsaniz ayri konu.

Burada da Lion King var sanirim, bana hep cocuk sovu gibi geliyor,belki degildir ama gitmek icin pek istekli degilim.

Sicak ben de uyku yapiyor, anlamadigim sicakta hersey normal ama vucut isinipta serin yere girdigimde, odaklanmam gerektiginde gozlerimi acamiyorum,goz kapaklarimin ustunde 2 fil var sanki.Cay,bir yere kadar etkili gerci,gunde 5-6 bardak cay iciyorum sirf uyanik kalabilmek icin. Hep miskindim artik bahane buldum miskinligime:-))

No comments: