Thursday, January 13, 2011

Veda

Veda vakti yaklasiyor, o yuzden hergun bir vedalasma, hergun bir etkinlik var benim icin. Bugun, tam olarak annem yaslarinda iki komsum,arkadasimla beraberdim.Bazen ne kadar guzel geciyor zaman siden yasca buyuk insanlarla..onlarin tecrubeleri, yasamlari,bildikleri ve sizin dusunceleriniz. Cok cok keyifliydi butun gun.

Tesellim, bu insanlarin hala yakinlarda bir yerlerde olmasi ve Singapur'un sadece3.30 saat uzaklikta olmasi. Belki bir gun bir yerlerde gorusuruz. M. hep soyler zaten, expat olmanin kotu tarafi arkadaslarindan ayriliyorsun ama iyi tarifi dunyanin her yerinde arkadaslarin oluyor. Ben Gibraltar neresi bilmez iken simdi detaylarina kadar ne kadar cok sey ogrendim ulke hakkinda bugun farkina vardim.Ozellikle esi olen kadinlarin yillarca siyah giymesi ya da kadinlarin hep agirolmasinin beklenmesi, yuksek sesle gulmemeleri gerekemesi gibi gelenekler ne kadar tanidik degil mi..Ya da hic ayak basmadigim ABD,FLorida Everglades hakkinda.Irmakta ki timsahlarin bile yaklasik 6-7 feet oldugunu biliyorum artik :-) Santimetreye ceviremem ama evde ki televizyon setinin 2.5 cekmecesi uzunlukta oldugunu gosterebilirim.

No comments: