Saturday, January 8, 2011

Dogru olup olmadigindan emin degilim ama sanirim Mogol mantisi denir Mongolian dumplings icin. Bu sene yemeye alistigim ve vazgecemedigim tat, dun aksam ve bugun aksam toplamda 30 tane yemisimdir herhalde..o kadar lezzetli ki tatmak gerek anlamak icin.. Aslinda bizim mantinin daha buyuk hali ve yogurtsuz yeniyor,ve buharda pistigi icin oldukca yumusak.




Bu mantiyla tanismam ust katimda ki Mogolistan'li komsum De. sayesinde oldu.
O yemek yapmayi sevmedigi icin tanidigi birine bu mantilardan 100 kadar yaptirip bir ay yiyormus soyledigine gore:-)Ev hanimi hileleri:-) Onun evinde tattigimda, ben de vazgecemedim.

Manti yemek disinda,gecen hafta ve gelecek hafta sosyallesmekle gececek sanirim, cunku yeni hayat tekrar yenileniyor 2 hafta icinde. Hedef Singapur bu kez.
Bakalim neler yasanacak,neler olacak orada. Herseyin cok iyi olmasini, hepimizin saglikli olmasini ve daha aktif olmayi diliyorum,yeni hayatta. Bu kez, Tokyo''ya ilk gittigim zaman oldugu kadar heyecanliyim yine. Belki Hong Kong'ta ki hayatin iyice rutine binmis ve benim bunu degistirmek icin hicbirsey yapmayisimdan,ve M.nin de benimle ayni haleti ruhiyede olmasi nedeniyle cok ice kapanik,belirli bir iki sey disinda hicbirsey yapmamaisdan kaynaklanan bir heves benim ki. Yeni yilda sunu yapacagim bunu yapacagim diye soz verir ya insan benim hevesim, sozlerim,kararlarim ayni nedenledir belki.Zordu 2009 benim icin hem fiziksel hem ruhen,2010 daha ziyade ruhen zordu,fiziksel olarak degil.Insallah yeni yilda,yeni yerde hersey cook daha iyi olur.

Hong Kong hakkinda ise notrum tamamen.Burada kalmak ya da gitmek benim icin farketmiyor,hatta gitmeye daha cok hazirim. Singapur ile ilgili tek kaygim ise tropikal iklim dolayisiyla her yerde gorulen surungenler,ucan bocekler, eve giren kertenkeleler. Sanirim surekli bocek ilaci ile gezecegim,evde bile. Neyse daha gormeden yorum yapmamak,on yargili olmamak lazim.Singapur'a ilk kez gittigimde ,cok begenmistim sehri,yasam alanlarini. Bakalim 3.kez yenilenen hayat nasil olacak.


** Fotograf http://www.travelpod.com/travel-blog-entries/paul_karen/1/1288213326/tpod.html sitesinden alinmistir.

No comments: