Thursday, July 10, 2008

TOKYO at FIRST SIGHT

Degisim

31/3/2008 ·

Ilk yazimi yaziyorum...Gunluk tutmaktan cok farkli oldugunu dusunmuyordum ama yazdiklarimin baskalari tarafindan okunabilecegini bilmek,kelimeleri daha dikkatli secmeye zorluyor beni.Aklima gunluk tutarken, aileden biri buldugunda anlamamasi icin sifreli yazdigim yazilar geliyor,gulumsuyorum...Gecmisi ozluyorum ben bugunlerde,sanirim yaslaniyorum.Blogcu.com anasayfasinda profilime baktigimda yas 30 yazmislar ve ben buna hemen tepki veriyorum; "Ben daha 30 olmadim ,4-5 ay var diyorum"bu da yas kaygimin belirtilerinden sanirim. Hayatimin bu doneminde buyuk degisiklikler yasiyorum.Farkli bir yasam sectim,benim tercihimdi ve su ana kadar tercihimden dolayi cok mutluyum.Isimden ayrildim,ulke degistirdim...Cok farkli bir kultur Japonya,hemen hemen hicbir sey bana tanidik gelmiyor ve ben bundan cok keyif aliyorum.Herseyin farkli olmasi kesfedilecek cok seyin olmasi demek bence. Bizzat yasadigim ya da tanik oldugum olaylari, bana ilginc gelenleri ozellikle paylasmaya,anlatmaya calisacagim cunku burasi gercekten cok ilginc bir ulke.Bir yanda tum etkisiyle hukum suren gelenekler,diger yanda parlayan neonlarla isil isil modern dunya.Benim icin ilginc olan ise o modern dunyalarin icinde bir yerlerde hala eski geleneklerin modern tatlarla harmanlanarak hem Japonlara hem de dunyanin dort yanindan gelen insanlara sunuluyor olmasi.Narnia Gunlukleri gibi ben de Japonya Gunlukleri'mi yazacagim,peri masali gibi cunku hersey burada da...

Yorum (1) Yorum yaz! Arkadaşına Gönder!

1 yorum yazılmıştır

Yazan:anilsaray | Tarih: 31/3/2008
Konu: Değişim...
Her gün bi yerden göçmek ne iyi; hergün bi yere konmak ne güzel; bulanmadan, donmadan akmak ne hoş. Dünle beraber gitti cancağızım!Ne kadar söz varsa düne ait, şimdi yeni şeyler söylemek lazım....
Mevlana'yı hatırlattı bana söylediklerin; ne güzelşey, değişim, değiştirmek, değişmek

No comments: