Tuesday, April 26, 2011

Baslik falan yok

Hic beklemediginiz bir seyin olmamasi gerektigi zamanda olup, olmasi gerektigi zamanda olmadigi oldu mu hic kimsenin hayatinda bilemem, mutlaka olmustur, zaten tekerleme gibi olmus cumle de, anlamak bile dert.

Gecmisi ozlemek,cok sik dusunmek depresyon isaretidir diye okumustum bir yerlerde.
Ben cok sik gecmisi ozluyorum, alakasiz insanlar aklimdan cikmiyor, sacma sapan,yasanirken hic onemi olmayan olaylar surekli gozumun onunden gecip duruyor.
Aslinda olan biten birsey yok, belki de olan biten bir sey olmamasidir sorun.
Benim hep beklemem,sabretmem gerekti hayatim boyunca. Istedigim hersey harika gidiyorken, tamama simdi olacak derken olmadi, o herseyin harika oldugu zamanlarda tepetaklak oldu hersey bir anda. Hersey degil ama hayatimda onemli olan,onceligi olan istekler.Haksizlik yapmak istemem daha sonra gerekli zaman gecip, benim sabrim test edildikten sonra istedigim gerceklesti yine ama o kadar cok beklemem gerekti ki hevesim kacti, beklerken cok uzuldum, cok yoruldum. Yine yorgunum,yine bunaltti bu kadar sabir testi ama yapacak bir sey var mi Hayir, otur ve depresyonunun gecmesini bekle, en guzel cozum.

Seni oldurmeyen guclendirir derler ya hep,kendi kendime hatirlatiyorum bu sozu ama
iyi de guclu olmayi isteyen kim, birak zayif ve mutlu olayim diyorum sonra. Bir acinin az gelmesi icin daha buyuklerini yasamis olmak lazim, bir agridan yakinmamak icin cok daha agirini mi tecrube etmis olmak lazim. Olmasin benim bellegim, ben o siziyi cok buyuk agri sanayim,tecrubesiz,gucsuz olayim.

Benim durumum aslinda piyango kazanmayi bekleyen adama melegin, bir piyango bileti alsa kazanacak demesi durumuna benziyor belki de. Cozumunu bilip de uygulayamamak,harekete gecememek. Nerede hareket orada bereket sozunu dustur alip farkli bir seyler yapma zamani,bunu biliyorum ve umarim pratikte de teorik kadar iyi olabilirim. Cunku genelde teoride ates parcasi olan bendeniz pratikte dokuluyorum..

No comments: