Monday, January 12, 2009

Istah,problem mi lutuf mu??

Bugun bir blog okurken gordum simitleri,uzun zamandir aklima gelmediklerini dusunup,suclu hissettim , sanki onlari ,simitleri unutmamaliymisim gibi geldi bir an..
Simdi simit-peynir-cay uclusunu bir araya getirebilecegim
bir yerde olmak vardi ...Bugunlerde yemek disinda fazla bir sey
dusunmemem sanirim adaptasyon surecimle ilgili..Yemek,yemek ve daha fazla yemek ...
Cin yemekleri konusunda hic sorunum yok, bence cok lezzetli; ozellikle
cesit cesit dimsum'larin keyfini cikariyorum ama bir yerde dur demem gerekecek kendime..Yemek kitaplari okuyup,yemek bloglarinda ki resimleri seyrediyorum ve acaba ascilikla ilgili egitim mi alsam diye ciddi ciddi dusunuyorum..Surekli yeme istegi duyarmis obezler , acaba obez mi oluyorum yavas yavas????

1 comment:

Leziz Tarifler said...

Merhaba, sitemi yeniden düzenlerken, blogger ın bizlere sağladığı son teknolojik bilgileri bloguma dahil ettiğimde, sizin bloıgumu izleyen bir blog sahibi olduğunuzu fark ettim. Tanışmak için geldim. Nasılsınız?. Tokyo da mı yaşıyorsunuz?. Sevgilerimi yolluyorum...